
василь14-07-2009 17:15
що можна сказати, тей хто хоче принизити роль українців в історії то є дурень тей хто хоче принизити роль росіян в історії теж дурень а той хто хоче кинути між нашими народами камінь розбрату то дурень в квадраті плюс наш загальний ворог ось така моя думка.

василь14-07-2009 17:14
що можна сказати, тей хто хоче принизити роль українців в історії то є дурень тей хто хоче принизити роль росіян в історії теж дурень а той хто хоче кинути між нашими народами камінь розбрату то дурень в квадраті плюс наш загальний ворог ось така моя думка.

Павло з Києва24-06-2009 14:10
А, логіка залізна. Українці така слабка нація - що достатньо жінка-кацапки аби зробити їх ворогами.
нормальна стаття.

Slav28-05-2009 21:14
Володимир Павлів ще часто пише інші різноманітні гадості на національно-визвольний рух (ОУН-УПА, Бандеру). Розгадка українофобської поведінки Павліва криється у тому, що у нього жінка росіянка. А кожен місцевий вуйко, з моїх спостережень, як тільки попробує російської пітки, то починає ненавидіти все українське.
Писання гадостей щодо цінностей свого народу та виставляння їх на публіку -- ознака АНТИінтелігентності.

Slav14-05-2009 19:43
... мені якось у голову прийшло розуміння, чому Володимир Павлів пише такі страшні помийні опуси про наших народних месників... Нижче дописувач з ніком "аватар" згадав, що Павлів живе у приймах своєї жінки-кацапки. З власного життєвого досвіду мені відомі численні випадки, як наші місцеві вуйки, одружуючись на росіянках, щоб їм вгодити, починають люто ненавидіти все українське -- такий у них розвивається комплекс місцевого вуйка -- любителя російської.... Цей феномен, думаю, може бути ключем до розгадки цієї ницої, підлої, фарисейської, негідної поведінки Володимира Павліва.

dulce01-04-2009 17:41
http://host-a.net/komandir/
http://video.google.com/videoplay?docid=-1860489603682060211&ei=0SeLSf2QGYn82gLcpLmzCw&hl=pl
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/AlC9z2IYKC/referat_dr_lucyny_kulinskiej
http://tekstowisko.com/blog.kriszu.html
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/aHPxCwRTXq/pod_prad_wywiad_z_ks._t._isakowiczem_cz1_14.11.2008__tvp_3
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/u4bX9PDmt5/pod_prad_wywiad_z_ks._t._isakowiczem_cz2_14.11.2008__tvp_3
http://www.tvp.pl/historia/swiadkowie-nieznanych-historii/wideo/wolyn-rzez-czy-ludobojstwo
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/hNp5Ail2p1/wydarzenia_dnia_-_przemilczane_ludobojstwo_12.11.2008_tv_puls
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/rzez-wolynska-i-inne-zbrodnie-na-kresach-30102008
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=dKnXNgXGfnQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=shccpKR_6tU

jorg17-03-2009 17:07
"Нет украинской нации, даже украинского народа - есть народ Украины"
Брешеш, сучий сину! Сьогодні навіть Російська академія медицинських наук підтвердила, що нема саме російської нації, бо за генетичними показниками вони належать до угро-фінських етносів.(див.www.genofond.ru)

Лвівянин12-03-2009 00:12
Шкода що ваші батьки шановний "Л*в*ъ" не користувалися тим самим "гумовым нацюцюрником", а то би було на одну помилку природи менше.

Хома08-03-2009 21:50
Л*в*ъ08-03-2009 17:42сказав:Мышление, слова, весь менталитет и образ жизни галицийских"укров"-националистов - это какой-то поганый их "гумовый нацюцюрник"... Вся эта мерзость требует брезгливого уничтожения.
Не було б таких шовіністів, то і націоналізм не з"явився б.

Хома08-03-2009 21:42
Ольга08-03-2009 00:21сказала: Гореть Бандере в аду во веки веков!!! А ви,шановна, де, думаєте,будете?

Л*в*ъ08-03-2009 17:42
Мышление, слова, весь менталитет и образ жизни галицийских "укров"-националистов - это какой-то поганый их "гумовый нацюцюрник"... Вся эта мерзость требует брезгливого уничтожения.

Ольга08-03-2009 00:21
Гореть Бандере в аду во веки веков!!!

Slavw21-02-2009 22:10
Сьогодні мені якось у голову прийшло розуміння, чому Володимир Павлів пише такі страшні помийні опуси про наших народних месників... Нижче дописувач з ніком "аватар" згадав, що Павлів живе у приймах своєї жінки-кацапки. З власного життєвого досвіду мені відомі численні випадки, як наші місцеві вуйки, одружуючись на росіянках, щоб їм вгодити, починають люто ненавидіти все українське -- такий у них розвивається комплекс місцевого вуйка -- любителя російської.... Цей феномен, думаю, може бути ключем до розгадки цієї ницої, підлої, фарисейської, негідної поведінки Володимира Павліва.

НОТОЦО21-02-2009 19:56
Добре Хомо,добре!

Хома20-02-2009 23:40
Це все (і більше) бачив і відчув особисто Т.Г.Шевченко
і написав: "...вставайте, кайдани порвіте і вражою злою кров"ю волю окропіте." Що це, як не програма і ідеологія національно-визвольного руху? Що, існували в
ті часи у невіруючих людей інші методи?

Хома20-02-2009 23:31
Тут ще варто добавити про дії московського ханства з припиненя українізації України в 20-х роках, обіцянку Кремлю пріснопам"ятного В.Щербицького за 5 років зрусифікувати Україну, кар"єрні "перспективи" в Радянській Україні для тих, хто розмовляв українською іт.д.

Хома20-02-2009 23:30
1914р.-указ НіколаяІІ про заборону української преси, заборона святкувати в Україні 100-річчя від дня народження Тараса Шевченка.
1917-1918рр.- впала імперія. Уряд України,повіривши облудним гаслам більшовиків про "право нації на самовизначення, розпускає армію, яка стихійно сформувалась з добровольців, з військових, які злетілись в Україну з усіх кінців імперії. Та варто було Центральній Раді проголосити ІV Універсал про незалежність України, як з півночі посунула червона орда, яка буквально втопила в крові молоду незалежну, незахищену Україну.(З виступу Галини Яблонської- президента Міжнародної Ліги "Матері і сестри - молоді України", народної артистки України на ІХ Міжнародному Українсько-Польсько-Чеському тижні освіти для дорослих.)(продовження)1888р.- указ ОлександраІІІ про заборону вживати українську мову в офіційних установах і охрещувати українськими іменами. 1899-1903рр.- заборона користуватись українською мовою для проголошення наукових доповідей та промов на археологічному з"їзді у Києві та на відкритті пам"ятникаІ. Котляревському в Полтаві. 1900 і наступні роки- цензура вилучає такі слова, як "козак","москаль","український","січ" та інші з національно-символічним змістом.

Хома20-02-2009 23:23
фіційних установах і охрещувати
українськими іменами.
1899-1903рр.- заборона користуватись українською мовою для проголошення наукових доповідей та промов на археологічному з"їзді у Києві та на відкритті пам"ятника
І. Котляревському в Полтаві.
1900 і наступні роки- цензура вилучає такі слова, як "козак","москаль","український","січ" та інші з національно-символічним змістом.
1905-1912рр.-Міносвіти Росії закрило 12 приватних гімназій, звільнено 32 директори та 972 вчителі, 822- переведено до інших шкіл за намагання вводити у викладання
українознавчу тематику.
1906-1915рр.-закрито товариства "Просвіта" в Одесі, Миколаєві, Києві, Чернігові,Катеринославі, Кам"янці-Подільському...
1910р.-циркуляр уряду Столипіна зарахував українців до "іновєрців" і заборонив українські організації. Боротьба
з рухом за відродження України є історичним завданням російської державності,- вважав Столипін.

Хома20-02-2009 23:19
(продовження)1824р.-наказ міністерства освіти "Воспитание народное по всей империи, несмотря на разность верований и языков, должно быть чисто русское."
1862р.-закриття українських безоплатних недільних шкіл для навчання дорослих. За цю діяльність на 7 років виселяють до Архангельська Павла Чубинського.
1847-1857рр.-десятирічна солдатська каторга Тараса Шевченка "із забороною малювати і писати"
1863р.-таємний Валуєвський циркуляр про заборону видавати
підручники,літературу для читання та релігійні книжки українською мовою, якої "не было, нет и быть не может".
1869,1886рр.-Укази про доплати і пільги особам московського походження.
1870р.- вказівка міністра освіти: "кінцевою метою освіти всіх інородців, що проживають у межах нашої Вітчизни, має бути русифікація".Отже, українців визнали іноземцями.

Хома20-02-2009 23:16
(продовження) 1769р.-указ Синоду про заборону українських
букварів з вимогою вилучити їх та українські церковні книги у населення.
1780р.-спалення книгозбірні Києво-Могилянської академії, що була однією з найбагатших бібліотек в Україні.
1784р.-розпорядження Синоду: в усіх церквах читати молитви та правити службу "голосом, свойственным московскому наречию", те ж саме було заведено у школах,
переведення викладання в К.-М.а. на великоруську мову "с произношением, свойственным великорусскому".
1811р.-закриття Києво-Могилянської академії.
Протягом другої половини 18 ст. та першої половини 19ст.
видавничу справу в Україні паралізовано, внаслідок чого надруковано: 1847р.-1книга, 1848р.-3 книги, 1849р.-2книги, 1850р.-1 книга, 1851р.- 2 книги, 1856р.-5книг.

Хома20-02-2009 23:08
А ось вам ще кілька цифр, які пояснюють, звідки взявся "чорний пояс" бездуховності і взагалі бездуховність в Україні і чого Анна і 777-й такі темні (про Пупкіна я взагалі мовчу). 1686р.-скасування автономії УПЦ внаслідок підкупу; встановлення контролю Москви не тільки над релігією,але й над освітою і культурою України.
"Но Пётр сказал ему: серебро твоё да будет в погибель с тобою, потому что ты помыслил дар Божий получить за деньги. Нет тебе в этом части и жребия, ибо сердце твоё неправо пред Богом; итак покайся в этом грехе твоём и молись Богу: может быть,отпустится тебе помысл сердца твоего. Ибо вижу тебя исполненного горькой желчи и в узах неправды."(Деян.8:20-23) Це щодо "канонічності" ПЦ МП і її духовного авторитету.

Хома20-02-2009 23:04
Анні і іншим "антинаціоналістам".Ось вам деякі факти до
питання про підстави для націоналізму.1689р.-заборона Київській Лаврі друкувати книги
1718р.-спалено архіви та книгозбірню Києво-Печерського монастиря, які збирали 700р. (Вандалізм чистої води
московських сокирників.)
1720р.-Указ Петра І про заборону друкувати будь-які книги в Україні.
1729р.-Цар Петро ІІ видає наказ переписати в Україні всі державні постанови та розпорядження з української на московську мову.
1753р.-Указ про заборону викладати українською мовою в Києво- Могилянській академії.
1755,1766,1775,1786 рр.-Петербурзький Синод забороняє друкувати українські книги.
1759р.- П.Синод видав розпорядження вилучити українські
букварі зі шкіл.
1762-1763рр.-Катерина ІІ видала два маніфести про іноземну колонізацію України; вербували сербів,болгарів, німців, молдованів- їм видавали по 65 десятин землі на душу,звільняли від податків.

Slavw20-02-2009 22:44
Чи варто звертати увагу на висловлювання різних зомбі про націоналізм?

ABC20-02-2009 21:19
Нацисти думали завжди про Себе серед Покорених,а Націоналісти -про Себе серед Своіх.Ворогами нацистів були Непокірні,ворогами ж для націоналістів були Ті,хто кривдив.Різницю відчуваєте.І не треба стругати словесні комедіі-перекручення.
Нацисти думали,як втримати Перемогу,а Націоналісти,як іі здобути!
Вся суть в тому,до кого і Хто себе відносить.А Це видно без окулярів і без слів зрозуміло вже давно!

Al20-02-2009 12:01
Любой националист - украинский, русский - дремучий негодяй. Любые преступления бандеровцев можно оправдать, что воевали за свободу. Любые зверства НКВД в Украине так же, по тому же образу и подобию можно оправдать. И те и те преступники, хотя не все, многие искренне защищали,воевали и т.п. Отсюда вывод - национализм - воинствующий, агрессивный - позор для чести и совести любого человека!!!

Анна к Morphius20-02-2009 10:43
"Not Russian have arranged golodomor in Ukraine and not Russia." - святые слова, может, на английском лучше дойдет до некоторых.

Morphius20-02-2009 09:18
Англ. Friends, do not confuse concrete people in the power to the people. Not Russian have arranged golodomor in Ukraine and not Russia. The geek Lenin, Trotsky and other rubbish - all representatives of "the ancient selected works" people. Russian as the people even more than others have suffered and suffer from judish yokes. Those descendants who started golodomor, churches, destroyed our earth now in the power both in Rossiii and in Ukraine. It is favourable to them to pit us, so to say, to translate to an arrow. All revolutions are started by them, people wait for improvements, but as a result one president Mojsha is replaced by new resident Abram and all: even is even worse. A vivid example - orange LOHOTRON! I respect mind of nationalists, but look really who heads you. To your patriotic aspirations try to give the necessary vector and to translate your anger in Russian, instead of on real originators of our general troubles! Esteem that Russian patriots write, they too try to struggle http://rusprav.org

PIOTR20-02-2009 01:17
MOJE KOMENTARZE NADAL NIE SA PRZEPUSZCZANE,DLACZEGO BEZKARNIE ŁAMANE JEST PRAWO DO WOLNOŚCI WYPOWIEDZI?CZY NADAL KTOS W POLSCE CHCE MIEC MONOPOL NA PRAWDĘ HISTORYCZNĄ?

Петро20-02-2009 01:06
Мої коментарі,хоч скорочувані,знов є не пропущені.Яким правом хтось намагається мати монополь на правду?

ABC19-02-2009 22:47
...здох від раку мозгу -- таким може бути прокляття.
__________________________
А Юда сам повісився.
Бог рулює і керує...і знає що робить!

Slavw19-02-2009 20:27
До автора
Я вам таке бажаю від щирого серця, що тут не напишу, бо витруть мій текст.
Задумайтеся над тим, що тваринний українофоб віктор поліщук нещодавно здох від раку мозгу -- таким може бути прокляття.

Морфиус19-02-2009 08:48
Друзья, не путайте конкретных людей во власти с народом. Не русские устроили голодомор на Украине и не Россия. Подонок Ленин, Троцкий и другая мразь - все представители "древнего избранного" народа. Русские как народ даже больше других пострадали и страдают от жидовского ига. Потомки тех, которые затевали голодомор, уничтожали церкви, розоряли нашу землю теперь во власти и в Россиии и в Украине. Им выгодно нас стравливать, так сказать, переводить стрелку. Все революции затеваются ими, люди ждут улучшений, но в итоге один президент Мойша сменяется новым резидентом Абрамом ивсе, даже еще хуже. Яркий пример - оранжевый лохотрон! Я уважаю взляды националистов, но посмотрите реально, кто Вас возглавляет. Вашим патриотическим устремлениям пытаются придать нужный вектор и перевести Ваш гнев на русских, а не на реальных виновников наших общих бед! Почитайте, что пишут русские патриоты, они тоже пытаются бороться http://rusprav.org

77719-02-2009 01:55
Петро. А може твій коментар дуже великий і його треба поділити на декілька частин?Попробуй маленькими частинами.

Петро19-02-2009 00:47
Пропущено,але не коментар,який нікого образити не може,бо є згідний з правдою.

77719-02-2009 00:46
Петро.А я можу помістити(якщо не матюкаюсь).
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Закерзоння — науково-публіцистична назва українських етнічних територій, які знаходяться на захід від лінії Керзона і входять до складу Польщі.
До цих земель належать Лемківщина, Підляшшя, Посяння, Сокальщина, Равщина і Холмщина. Загальна площа Закерзоння становить бл. 19,5 тис. км2, на якій проживало 1,5 млн українців. За умовами радянсько-польського договору від 16.08.1945 (незначно змінені радянсько-польським договором 1951) ці споконвічні українські землі відійшли до Польщі.
В 1947 польський комуністичний режим вчинив один з своїх найкривавіших злочинів проти українського населення З., провівши операцію "Вісла", внаслідок якої бл. 150 тис. українців були насильно вивезені з батьківських земель на терени пн. і зх. Польщі. З антиукраїнським терором польського уряду рішуче боролося українське націоналістичне підпілля і Українська Повстанська Армія, яка вела бойові операції проти польських каральних частин у Закерзонні до кінця 1947.

Петро19-02-2009 00:43
Пробую знов при підтвердженому коді.

ПЕТРО19-02-2009 00:40
Знову коментар не перейшов.хоч код був закритий.

Петро18-02-2009 23:34
Як безпосередній свідок "боєвих" методів польського війська і УПА на Закерзонні вже вкотре не можу помістити коментаря.Це просто недопустимий скандал!Хтось постійно слідкує і затримує. Комусь правда є надалі невигідною.

ABC18-02-2009 21:35
777:...Національна Міць, як купка г...а в унітазі:потягнув за ручку або натиснув кнопку і вся Міць в каналізації.
______________
Хто той 777?Хто цей Дикар тут?

sam18-02-2009 21:35
Добрый вечер

Юрко НОТОЦО18-02-2009 21:16
Відчуваю вашу(777) наглу "енкаведистсько-кагебістську міць" з позицій 39-50-х років...Да-а-а...Та ж позиція і такі висловлюзання з боку "комунарів" з піною,вперемішку з кров'ю тa блювотиною нині можливі напевно вже лише отут,на Захід.нет.
Печерний погляд на Національне відродження.
Юрко НОТОЦО

77718-02-2009 20:59
Юрко НОТОЦО18-02-2009 20:06
До Анни,777...
"От вже Бєлорусь стартовала в переговорах з Європою. і буде незалежною також,як і Україна..."
Білорусія і зараз біль незалежна ніж Україна.Вона частково залежить від Росії і веде газові та інші переговори з Росією на рівних.А подивіться як веде переговори Україна.Пропонували газ по 250,а підписали по 450.А ще Україна залежить і від США та ЄС.

Юрко НОТОЦО18-02-2009 20:06
До Анни,777...
От вже Бєлорусь стартовала в переговорах з Європою. і буде незалежною також,як і Україна... Бандера буде в граніті ,в Києві .Буде,буде,на Майдані Героїв Крут.
І ви перестанете шалено слиною бризгати,бо ви не українці,і не хочете позволити нам будувати Украї ну...бо хочете СССР.
Не смішіться,і вспокойтеся.Ваш поїзд разом з чорномирдіними-затуліними відправляється!
Щасливо дороги!

Юрко НОТОЦО18-02-2009 20:04
До Анни,777...
Смішні ви з своїм "нью-большевизмом"!Ви хоч дивитесь на себе збоку-так...лиючи зло,вперто бруд на Нашу Націю!Підмішуєте фашизм,нацизм з злобою На Нашу Національну Міць!
А вже давно Всім в світі ясно,що така-от побудова Відносин з Україною,Польшею...та з 99%-ми европейських країн - це "брєд сивої кобили генераліССімуса Сталіна"...

77718-02-2009 18:27
Василевс18-02-2009 16:13
О бачу у Анни появилися два великих друзяків, два проплачених комуняками типа:777-й і Вася Пупкін.
Ти дуже помиляєшся - нас мільйони(всім не вистачить проплатити).І як ти собі представляєш цю проплату?Розберіться спочатку із своїми проплаченими(для цього є СБУ,яка зараз перевіряє архіви),а вже потім заодно і нас знайдіть.Симоненко вам дасть точну інформацію - він у вашій коаліції.Але хочу попередити - ми не такі продажні як ви.Не судіть і судимі не будете.

77718-02-2009 18:13
Slavw:"І відомо лише, що принесла після війни народам червона чума".
Це дуже спірне питання,а от що принесла Україні за 4 роки бандеро-помаранчова чума - всі вже побачили.Ця чума привела нас до рівня 1941 року.

Анна18-02-2009 16:36
Ну все вынуждена откланяться, в гости собираюсь, если будет желание завтра продолжим.

Slavw18-02-2009 16:28
Самі смішне є тим, що бандерівці, з логіки Анни, апріорі повинні були вірити, базовану на гіпотезах, совковому агітпропу чи знати, інтерпретовану у советскому варіанті, політику Рейху після перемоги у війні.

Василевс18-02-2009 16:19
Тільки дуже тупа людина не може побачити багато спільного у жида Леніна,Сталіна,Путіна,Янека-шапочника,П.Семена,Н,Вітрянки,Мороза,Литвина,Чучми,Юльки,та інших-всіх цих уродів обєднує велика ненависть до всього украінського.

Василевс18-02-2009 16:13
О бачу у Анни появилися два великих друзяків, два проплачених комуняками типа:777-й і Вася Пупкін.Анна,навіть,з іі слів, перед ними шляпу знімає.Анна ви питаєте:"при чому тут Путін,Росія,Ленін",та при тому,що ви і такі як Янек-шапочник,П.Семенко,Н.Вітрянка,Литвин,Мороз,Чучма,Юлька і багато інших комуняк-являєтесь гнобителями украінського народу і украінськоі самостійності. Ви будете все робити для того,щоб з"єднати Украіну з комуністичним російським ханством,бо для вас комуняки є "освабадітєлямі", а для украінців вони є ворогами.
василь14-07-2009 17:15
що можна сказати, тей хто хоче принизити роль українців в історії то є дурень тей хто хоче принизити роль росіян в історії теж дурень а той хто хоче кинути між нашими народами камінь розбрату то дурень в квадраті плюс наш загальний ворог ось така моя думка.
василь14-07-2009 17:14
що можна сказати, тей хто хоче принизити роль українців в історії то є дурень тей хто хоче принизити роль росіян в історії теж дурень а той хто хоче кинути між нашими народами камінь розбрату то дурень в квадраті плюс наш загальний ворог ось така моя думка.
Павло з Києва24-06-2009 14:10
А, логіка залізна. Українці така слабка нація - що достатньо жінка-кацапки аби зробити їх ворогами.
нормальна стаття.
Slav28-05-2009 21:14
Володимир Павлів ще часто пише інші різноманітні гадості на національно-визвольний рух (ОУН-УПА, Бандеру). Розгадка українофобської поведінки Павліва криється у тому, що у нього жінка росіянка. А кожен місцевий вуйко, з моїх спостережень, як тільки попробує російської пітки, то починає ненавидіти все українське.
Писання гадостей щодо цінностей свого народу та виставляння їх на публіку -- ознака АНТИінтелігентності.
Slav14-05-2009 19:43
... мені якось у голову прийшло розуміння, чому Володимир Павлів пише такі страшні помийні опуси про наших народних месників... Нижче дописувач з ніком "аватар" згадав, що Павлів живе у приймах своєї жінки-кацапки. З власного життєвого досвіду мені відомі численні випадки, як наші місцеві вуйки, одружуючись на росіянках, щоб їм вгодити, починають люто ненавидіти все українське -- такий у них розвивається комплекс місцевого вуйка -- любителя російської.... Цей феномен, думаю, може бути ключем до розгадки цієї ницої, підлої, фарисейської, негідної поведінки Володимира Павліва.
dulce01-04-2009 17:41
http://host-a.net/komandir/
http://video.google.com/videoplay?docid=-1860489603682060211&ei=0SeLSf2QGYn82gLcpLmzCw&hl=pl
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/AlC9z2IYKC/referat_dr_lucyny_kulinskiej
http://tekstowisko.com/blog.kriszu.html
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/aHPxCwRTXq/pod_prad_wywiad_z_ks._t._isakowiczem_cz1_14.11.2008__tvp_3
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/u4bX9PDmt5/pod_prad_wywiad_z_ks._t._isakowiczem_cz2_14.11.2008__tvp_3
http://www.tvp.pl/historia/swiadkowie-nieznanych-historii/wideo/wolyn-rzez-czy-ludobojstwo
http://lokis1271.wrzuta.pl/film/hNp5Ail2p1/wydarzenia_dnia_-_przemilczane_ludobojstwo_12.11.2008_tv_puls
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/rzez-wolynska-i-inne-zbrodnie-na-kresach-30102008
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=dKnXNgXGfnQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=shccpKR_6tU
jorg17-03-2009 17:07
"Нет украинской нации, даже украинского народа - есть народ Украины"
Брешеш, сучий сину! Сьогодні навіть Російська академія медицинських наук підтвердила, що нема саме російської нації, бо за генетичними показниками вони належать до угро-фінських етносів.(див.www.genofond.ru)
Лвівянин12-03-2009 00:12
Шкода що ваші батьки шановний "Л*в*ъ" не користувалися тим самим "гумовым нацюцюрником", а то би було на одну помилку природи менше.
Хома08-03-2009 21:50
Л*в*ъ08-03-2009 17:42сказав:Мышление, слова, весь менталитет и образ жизни галицийских"укров"-националистов - это какой-то поганый их "гумовый нацюцюрник"... Вся эта мерзость требует брезгливого уничтожения.
Не було б таких шовіністів, то і націоналізм не з"явився б.
Хома08-03-2009 21:42
Ольга08-03-2009 00:21сказала: Гореть Бандере в аду во веки веков!!! А ви,шановна, де, думаєте,будете?
Л*в*ъ08-03-2009 17:42
Мышление, слова, весь менталитет и образ жизни галицийских "укров"-националистов - это какой-то поганый их "гумовый нацюцюрник"... Вся эта мерзость требует брезгливого уничтожения.
Ольга08-03-2009 00:21
Гореть Бандере в аду во веки веков!!!
Slavw21-02-2009 22:10
Сьогодні мені якось у голову прийшло розуміння, чому Володимир Павлів пише такі страшні помийні опуси про наших народних месників... Нижче дописувач з ніком "аватар" згадав, що Павлів живе у приймах своєї жінки-кацапки. З власного життєвого досвіду мені відомі численні випадки, як наші місцеві вуйки, одружуючись на росіянках, щоб їм вгодити, починають люто ненавидіти все українське -- такий у них розвивається комплекс місцевого вуйка -- любителя російської.... Цей феномен, думаю, може бути ключем до розгадки цієї ницої, підлої, фарисейської, негідної поведінки Володимира Павліва.
НОТОЦО21-02-2009 19:56
Добре Хомо,добре!
Хома20-02-2009 23:40
Це все (і більше) бачив і відчув особисто Т.Г.Шевченко
і написав: "...вставайте, кайдани порвіте і вражою злою кров"ю волю окропіте." Що це, як не програма і ідеологія національно-визвольного руху? Що, існували в
ті часи у невіруючих людей інші методи?
Хома20-02-2009 23:31
Тут ще варто добавити про дії московського ханства з припиненя українізації України в 20-х роках, обіцянку Кремлю пріснопам"ятного В.Щербицького за 5 років зрусифікувати Україну, кар"єрні "перспективи" в Радянській Україні для тих, хто розмовляв українською іт.д.
Хома20-02-2009 23:30
1914р.-указ НіколаяІІ про заборону української преси, заборона святкувати в Україні 100-річчя від дня народження Тараса Шевченка.
1917-1918рр.- впала імперія. Уряд України,повіривши облудним гаслам більшовиків про "право нації на самовизначення, розпускає армію, яка стихійно сформувалась з добровольців, з військових, які злетілись в Україну з усіх кінців імперії. Та варто було Центральній Раді проголосити ІV Універсал про незалежність України, як з півночі посунула червона орда, яка буквально втопила в крові молоду незалежну, незахищену Україну.(З виступу Галини Яблонської- президента Міжнародної Ліги "Матері і сестри - молоді України", народної артистки України на ІХ Міжнародному Українсько-Польсько-Чеському тижні освіти для дорослих.)(продовження)1888р.- указ ОлександраІІІ про заборону вживати українську мову в офіційних установах і охрещувати українськими іменами. 1899-1903рр.- заборона користуватись українською мовою для проголошення наукових доповідей та промов на археологічному з"їзді у Києві та на відкритті пам"ятникаІ. Котляревському в Полтаві. 1900 і наступні роки- цензура вилучає такі слова, як "козак","москаль","український","січ" та інші з національно-символічним змістом.
Хома20-02-2009 23:23
фіційних установах і охрещувати
українськими іменами.
1899-1903рр.- заборона користуватись українською мовою для проголошення наукових доповідей та промов на археологічному з"їзді у Києві та на відкритті пам"ятника
І. Котляревському в Полтаві.
1900 і наступні роки- цензура вилучає такі слова, як "козак","москаль","український","січ" та інші з національно-символічним змістом.
1905-1912рр.-Міносвіти Росії закрило 12 приватних гімназій, звільнено 32 директори та 972 вчителі, 822- переведено до інших шкіл за намагання вводити у викладання
українознавчу тематику.
1906-1915рр.-закрито товариства "Просвіта" в Одесі, Миколаєві, Києві, Чернігові,Катеринославі, Кам"янці-Подільському...
1910р.-циркуляр уряду Столипіна зарахував українців до "іновєрців" і заборонив українські організації. Боротьба
з рухом за відродження України є історичним завданням російської державності,- вважав Столипін.
Хома20-02-2009 23:19
(продовження)1824р.-наказ міністерства освіти "Воспитание народное по всей империи, несмотря на разность верований и языков, должно быть чисто русское."
1862р.-закриття українських безоплатних недільних шкіл для навчання дорослих. За цю діяльність на 7 років виселяють до Архангельська Павла Чубинського.
1847-1857рр.-десятирічна солдатська каторга Тараса Шевченка "із забороною малювати і писати"
1863р.-таємний Валуєвський циркуляр про заборону видавати
підручники,літературу для читання та релігійні книжки українською мовою, якої "не было, нет и быть не может".
1869,1886рр.-Укази про доплати і пільги особам московського походження.
1870р.- вказівка міністра освіти: "кінцевою метою освіти всіх інородців, що проживають у межах нашої Вітчизни, має бути русифікація".Отже, українців визнали іноземцями.
Хома20-02-2009 23:16
(продовження) 1769р.-указ Синоду про заборону українських
букварів з вимогою вилучити їх та українські церковні книги у населення.
1780р.-спалення книгозбірні Києво-Могилянської академії, що була однією з найбагатших бібліотек в Україні.
1784р.-розпорядження Синоду: в усіх церквах читати молитви та правити службу "голосом, свойственным московскому наречию", те ж саме було заведено у школах,
переведення викладання в К.-М.а. на великоруську мову "с произношением, свойственным великорусскому".
1811р.-закриття Києво-Могилянської академії.
Протягом другої половини 18 ст. та першої половини 19ст.
видавничу справу в Україні паралізовано, внаслідок чого надруковано: 1847р.-1книга, 1848р.-3 книги, 1849р.-2книги, 1850р.-1 книга, 1851р.- 2 книги, 1856р.-5книг.
Хома20-02-2009 23:08
А ось вам ще кілька цифр, які пояснюють, звідки взявся "чорний пояс" бездуховності і взагалі бездуховність в Україні і чого Анна і 777-й такі темні (про Пупкіна я взагалі мовчу). 1686р.-скасування автономії УПЦ внаслідок підкупу; встановлення контролю Москви не тільки над релігією,але й над освітою і культурою України.
"Но Пётр сказал ему: серебро твоё да будет в погибель с тобою, потому что ты помыслил дар Божий получить за деньги. Нет тебе в этом части и жребия, ибо сердце твоё неправо пред Богом; итак покайся в этом грехе твоём и молись Богу: может быть,отпустится тебе помысл сердца твоего. Ибо вижу тебя исполненного горькой желчи и в узах неправды."(Деян.8:20-23) Це щодо "канонічності" ПЦ МП і її духовного авторитету.
Хома20-02-2009 23:04
Анні і іншим "антинаціоналістам".Ось вам деякі факти до
питання про підстави для націоналізму.1689р.-заборона Київській Лаврі друкувати книги
1718р.-спалено архіви та книгозбірню Києво-Печерського монастиря, які збирали 700р. (Вандалізм чистої води
московських сокирників.)
1720р.-Указ Петра І про заборону друкувати будь-які книги в Україні.
1729р.-Цар Петро ІІ видає наказ переписати в Україні всі державні постанови та розпорядження з української на московську мову.
1753р.-Указ про заборону викладати українською мовою в Києво- Могилянській академії.
1755,1766,1775,1786 рр.-Петербурзький Синод забороняє друкувати українські книги.
1759р.- П.Синод видав розпорядження вилучити українські
букварі зі шкіл.
1762-1763рр.-Катерина ІІ видала два маніфести про іноземну колонізацію України; вербували сербів,болгарів, німців, молдованів- їм видавали по 65 десятин землі на душу,звільняли від податків.
Slavw20-02-2009 22:44
Чи варто звертати увагу на висловлювання різних зомбі про націоналізм?
ABC20-02-2009 21:19
Нацисти думали завжди про Себе серед Покорених,а Націоналісти -про Себе серед Своіх.Ворогами нацистів були Непокірні,ворогами ж для націоналістів були Ті,хто кривдив.Різницю відчуваєте.І не треба стругати словесні комедіі-перекручення.
Нацисти думали,як втримати Перемогу,а Націоналісти,як іі здобути!
Вся суть в тому,до кого і Хто себе відносить.А Це видно без окулярів і без слів зрозуміло вже давно!
Al20-02-2009 12:01
Любой националист - украинский, русский - дремучий негодяй. Любые преступления бандеровцев можно оправдать, что воевали за свободу. Любые зверства НКВД в Украине так же, по тому же образу и подобию можно оправдать. И те и те преступники, хотя не все, многие искренне защищали,воевали и т.п. Отсюда вывод - национализм - воинствующий, агрессивный - позор для чести и совести любого человека!!!
Анна к Morphius20-02-2009 10:43
"Not Russian have arranged golodomor in Ukraine and not Russia." - святые слова, может, на английском лучше дойдет до некоторых.
Morphius20-02-2009 09:18
Англ. Friends, do not confuse concrete people in the power to the people. Not Russian have arranged golodomor in Ukraine and not Russia. The geek Lenin, Trotsky and other rubbish - all representatives of "the ancient selected works" people. Russian as the people even more than others have suffered and suffer from judish yokes. Those descendants who started golodomor, churches, destroyed our earth now in the power both in Rossiii and in Ukraine. It is favourable to them to pit us, so to say, to translate to an arrow. All revolutions are started by them, people wait for improvements, but as a result one president Mojsha is replaced by new resident Abram and all: even is even worse. A vivid example - orange LOHOTRON! I respect mind of nationalists, but look really who heads you. To your patriotic aspirations try to give the necessary vector and to translate your anger in Russian, instead of on real originators of our general troubles! Esteem that Russian patriots write, they too try to struggle http://rusprav.org
PIOTR20-02-2009 01:17
MOJE KOMENTARZE NADAL NIE SA PRZEPUSZCZANE,DLACZEGO BEZKARNIE ŁAMANE JEST PRAWO DO WOLNOŚCI WYPOWIEDZI?CZY NADAL KTOS W POLSCE CHCE MIEC MONOPOL NA PRAWDĘ HISTORYCZNĄ?
Петро20-02-2009 01:06
Мої коментарі,хоч скорочувані,знов є не пропущені.Яким правом хтось намагається мати монополь на правду?
ABC19-02-2009 22:47
...здох від раку мозгу -- таким може бути прокляття.
__________________________
А Юда сам повісився.
Бог рулює і керує...і знає що робить!
Slavw19-02-2009 20:27
До автора
Я вам таке бажаю від щирого серця, що тут не напишу, бо витруть мій текст.
Задумайтеся над тим, що тваринний українофоб віктор поліщук нещодавно здох від раку мозгу -- таким може бути прокляття.
Морфиус19-02-2009 08:48
Друзья, не путайте конкретных людей во власти с народом. Не русские устроили голодомор на Украине и не Россия. Подонок Ленин, Троцкий и другая мразь - все представители "древнего избранного" народа. Русские как народ даже больше других пострадали и страдают от жидовского ига. Потомки тех, которые затевали голодомор, уничтожали церкви, розоряли нашу землю теперь во власти и в Россиии и в Украине. Им выгодно нас стравливать, так сказать, переводить стрелку. Все революции затеваются ими, люди ждут улучшений, но в итоге один президент Мойша сменяется новым резидентом Абрамом ивсе, даже еще хуже. Яркий пример - оранжевый лохотрон! Я уважаю взляды националистов, но посмотрите реально, кто Вас возглавляет. Вашим патриотическим устремлениям пытаются придать нужный вектор и перевести Ваш гнев на русских, а не на реальных виновников наших общих бед! Почитайте, что пишут русские патриоты, они тоже пытаются бороться http://rusprav.org
77719-02-2009 01:55
Петро. А може твій коментар дуже великий і його треба поділити на декілька частин?Попробуй маленькими частинами.
Петро19-02-2009 00:47
Пропущено,але не коментар,який нікого образити не може,бо є згідний з правдою.
77719-02-2009 00:46
Петро.А я можу помістити(якщо не матюкаюсь).
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Закерзоння — науково-публіцистична назва українських етнічних територій, які знаходяться на захід від лінії Керзона і входять до складу Польщі.
До цих земель належать Лемківщина, Підляшшя, Посяння, Сокальщина, Равщина і Холмщина. Загальна площа Закерзоння становить бл. 19,5 тис. км2, на якій проживало 1,5 млн українців. За умовами радянсько-польського договору від 16.08.1945 (незначно змінені радянсько-польським договором 1951) ці споконвічні українські землі відійшли до Польщі.
В 1947 польський комуністичний режим вчинив один з своїх найкривавіших злочинів проти українського населення З., провівши операцію "Вісла", внаслідок якої бл. 150 тис. українців були насильно вивезені з батьківських земель на терени пн. і зх. Польщі. З антиукраїнським терором польського уряду рішуче боролося українське націоналістичне підпілля і Українська Повстанська Армія, яка вела бойові операції проти польських каральних частин у Закерзонні до кінця 1947.
Петро19-02-2009 00:43
Пробую знов при підтвердженому коді.
ПЕТРО19-02-2009 00:40
Знову коментар не перейшов.хоч код був закритий.
Петро18-02-2009 23:34
Як безпосередній свідок "боєвих" методів польського війська і УПА на Закерзонні вже вкотре не можу помістити коментаря.Це просто недопустимий скандал!Хтось постійно слідкує і затримує. Комусь правда є надалі невигідною.
ABC18-02-2009 21:35
777:...Національна Міць, як купка г...а в унітазі:потягнув за ручку або натиснув кнопку і вся Міць в каналізації.
______________
Хто той 777?Хто цей Дикар тут?
sam18-02-2009 21:35
Добрый вечер
Юрко НОТОЦО18-02-2009 21:16
Відчуваю вашу(777) наглу "енкаведистсько-кагебістську міць" з позицій 39-50-х років...Да-а-а...Та ж позиція і такі висловлюзання з боку "комунарів" з піною,вперемішку з кров'ю тa блювотиною нині можливі напевно вже лише отут,на Захід.нет.
Печерний погляд на Національне відродження.
Юрко НОТОЦО
77718-02-2009 20:59
Юрко НОТОЦО18-02-2009 20:06
До Анни,777...
"От вже Бєлорусь стартовала в переговорах з Європою. і буде незалежною також,як і Україна..."
Білорусія і зараз біль незалежна ніж Україна.Вона частково залежить від Росії і веде газові та інші переговори з Росією на рівних.А подивіться як веде переговори Україна.Пропонували газ по 250,а підписали по 450.А ще Україна залежить і від США та ЄС.
Юрко НОТОЦО18-02-2009 20:06
До Анни,777...
От вже Бєлорусь стартовала в переговорах з Європою. і буде незалежною також,як і Україна... Бандера буде в граніті ,в Києві .Буде,буде,на Майдані Героїв Крут.
І ви перестанете шалено слиною бризгати,бо ви не українці,і не хочете позволити нам будувати Украї ну...бо хочете СССР.
Не смішіться,і вспокойтеся.Ваш поїзд разом з чорномирдіними-затуліними відправляється!
Щасливо дороги!
Юрко НОТОЦО18-02-2009 20:04
До Анни,777...
Смішні ви з своїм "нью-большевизмом"!Ви хоч дивитесь на себе збоку-так...лиючи зло,вперто бруд на Нашу Націю!Підмішуєте фашизм,нацизм з злобою На Нашу Національну Міць!
А вже давно Всім в світі ясно,що така-от побудова Відносин з Україною,Польшею...та з 99%-ми европейських країн - це "брєд сивої кобили генераліССімуса Сталіна"...
77718-02-2009 18:27
Василевс18-02-2009 16:13
О бачу у Анни появилися два великих друзяків, два проплачених комуняками типа:777-й і Вася Пупкін.
Ти дуже помиляєшся - нас мільйони(всім не вистачить проплатити).І як ти собі представляєш цю проплату?Розберіться спочатку із своїми проплаченими(для цього є СБУ,яка зараз перевіряє архіви),а вже потім заодно і нас знайдіть.Симоненко вам дасть точну інформацію - він у вашій коаліції.Але хочу попередити - ми не такі продажні як ви.Не судіть і судимі не будете.
77718-02-2009 18:13
Slavw:"І відомо лише, що принесла після війни народам червона чума".
Це дуже спірне питання,а от що принесла Україні за 4 роки бандеро-помаранчова чума - всі вже побачили.Ця чума привела нас до рівня 1941 року.
Анна18-02-2009 16:36
Ну все вынуждена откланяться, в гости собираюсь, если будет желание завтра продолжим.
Slavw18-02-2009 16:28
Самі смішне є тим, що бандерівці, з логіки Анни, апріорі повинні були вірити, базовану на гіпотезах, совковому агітпропу чи знати, інтерпретовану у советскому варіанті, політику Рейху після перемоги у війні.
Василевс18-02-2009 16:19
Тільки дуже тупа людина не може побачити багато спільного у жида Леніна,Сталіна,Путіна,Янека-шапочника,П.Семена,Н,Вітрянки,Мороза,Литвина,Чучми,Юльки,та інших-всіх цих уродів обєднує велика ненависть до всього украінського.
Василевс18-02-2009 16:13
О бачу у Анни появилися два великих друзяків, два проплачених комуняками типа:777-й і Вася Пупкін.Анна,навіть,з іі слів, перед ними шляпу знімає.Анна ви питаєте:"при чому тут Путін,Росія,Ленін",та при тому,що ви і такі як Янек-шапочник,П.Семенко,Н.Вітрянка,Литвин,Мороз,Чучма,Юлька і багато інших комуняк-являєтесь гнобителями украінського народу і украінськоі самостійності. Ви будете все робити для того,щоб з"єднати Украіну з комуністичним російським ханством,бо для вас комуняки є "освабадітєлямі", а для украінців вони є ворогами.